Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
REGULAMIN
KONKURSY / EVENTY
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Niniejszy regulamin obowiązuje każdego użytkownika umieszczającego tematy w dziale "Konkursy / Eventy".
1.2 Wątki zatwierdzane są przez opiekuna działu, tudzież administrację.
1.3 Tworząc temat należy zastosować odpowiedni PREFIX oraz WZÓR (umieszczony poniżej).
1.4 Nazwy wątków powinny odnosić się tematycznie do organizowanego wydarzenia.
1.5 Każdy wątek podlega moderacji.
1.6 Wydarzenia są organizowane z inicjatywy graczy; ekipa support'u oraz administracja nie są zobowiązane do udzielania pomocy.
2. ZAKAZY
2.1 Zabrania się tworzenia wątków obrażających osoby trzecie, ugrupowania, poglądy, wiarę itd.
2.2 Zakazuje się masowego kreowania tematów - jeżeli nie widzisz utworzonego przez Ciebie wątku, nie oznacza to, iż nie istnieje.
2.3 Niedozwolone jest organizowanie wydarzeń polegających na rozdawaniu majątku.
2.4 Zabrania się wstawiania odnośników reklamujących portale, serwerownie, strony internetowe, fora, blogi itp., oraz prywatne konta w uprzednio wspomnianych serwisach.
2.5 Zakazuje się podawania fałszywych informacji dot. wydarzeń.
2.6 Zakazuje się powielania event'ów organizowanych przez osoby trzecie.
3. INFORMACJE DODATKOWE
3.1 Każde wydarzenie podlega możliwości odwołania do 24h od momentu publikacji.
3.2 Korekcja prawna:
3.2.1 Wątek został stworzony przez użytkownika Adam..
3.2.2 Plagiatowanie tematu jest zabronione.
3.2.3 Zakazuje się edycji tematu przez osoby do tego nie uprawnione.
3.2.4 Osobami uprawnionymi są: opiekun działu, administracja.
3.4 Nieaktywne tematy będą zamykane w czasie nieokreślonym.
3.5 Użytkownicy mają prawo zadawać pytania dotyczące organizowanego event'u, a organizator ma prawo na nie odpowiadać.
| WZÓR |
Login:
Ilość GP:
Nazwa wydarzenia:
Data oraz miejsce organizacji:
Osoby zaangażowane:
Opis wydarzenia:
Dodatkowe informacje:
Ostatnia Edytacja: lachim
Offline
Strony: 1